Níže naleznete Ceník, Veřejné obchodní podmínky a Souhlas se zpracováním osobních údajů. Tyto uvedené dokumenty jsou nedílnou součástí smluvního vztahu.
Uvedená cena je kompletní, tedy zahrnuje poplatek zastupitelskému úřadu i poplatek za podání žádosti a vyřízení víza.
Doba zpracování je orientační, může být ovlivněna státními svátky v cílových zemích. Doporučujeme o víza žádat v dostatečném předstihu.

Ceník

Země Typ víza Doba zpracování Celková cena
Afghánistán Turistické (pozvání) 15+ dní 4 900 Kč
Alžírsko Turistické 10–15 dní 4 600 Kč
Austrálie ETA e-vízum 1–3 dny 800 Kč
Ázerbájdžán E-vízum 3–5 dní 1 200 Kč
Bhútán Spec. vstupní režim 15+ dní na dotaz
Čína Turistické 7–15 dní 4 800 Kč
Egypt E-vízum 2–4 dny 1200 Kč
Etiopie E-vízum 3–7 dní na dotaz
Guinea-Bissau E-vízum 5–10 dní 3 900 Kč
Indie E-vízum 3–5 dní 1 200 Kč
Írán Turistické 10–14 dní 1 800 Kč
Jordánsko Vízum po příletu 2 800 Kč
Kambodža E-vízum 3–5 dní 1 500 Kč
       
Keňa E-vízum 3–5 dní 2 500 Kč
Kuba Turistická karta 2–4 dny 1 100 Kč
Myanmar E-vízum 5–7 dní 2 600 Kč
Namibie Turistické 7–10 dní 3 200 Kč
Nepál Vízum po příletu 2 300 Kč
Nigérie Obchodní 14+ dní 6 500 Kč
Pákistán E-vízum 5–7 dní na dotaz
Rusko Turistické 10–15 dní 4 500 Kč
Saúdská Arábie E-vízum 2–5 dní 3 900 Kč
Srí Lanka E-vízum 1–2 dny 2 000 Kč
Tanzanie E-vízum 5–7 dní 2 500 Kč
Turkmenistán Turistické (pozvání) 14–20 dní 4 800 Kč
USA ESTA 3–5 dní 1200 Kč
USA B1/B2 vízum individuální 6 500 Kč
Vietnam Turistické 5–8 dní 1 200 Kč
Zambie E-vízum 3–5 dní 2 600 Kč
Zimbabwe E-vízum 3–5 dní 2 600 Kč


Veřejné obchodní podmínky

Veřejné obchodní podmínky služby Víza-servis

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto veřejné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem služby Víza-servis, kterým je Excursia, s.r.o., IČO: 21337934, se sídlem: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, Společnost zapsaná v živnostenském rejstříku u Městského úřadu v Praze, C 399939, (dále jen „Poskytovatel“) a zákazníkem (dále jen „Klient“) v souvislosti se zprostředkováním žádostí o víza a souvisejících služeb.

1.2. Poskytovatel není zastupitelský úřad ani orgán cizí státní správy. Jedná se o komerční subjekt, který na základě požadavku Klienta zajišťuje administrativní a logistickou podporu při vyřízení víz.

1.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoliv jednostranně upravit. Změna nabývá účinnosti zveřejněním na webových stránkách www.viza-servis.cz.


2. Služby Poskytovatele

2.1. Poskytovatel zajišťuje zejména:

  • vyplnění vízových formulářů,

  • objednání termínu na konzulátu,

  • asistenci při kompletaci potřebných dokumentů,

  • předání žádosti příslušnému zastupitelskému úřadu (je-li to možné),

  • vyzvednutí víza (je-li to možné),

  • konzultace ohledně vízových podmínek dané země.

2.2. Rozsah konkrétní služby je vždy stanoven individuální dohodou s Klientem a potvrzen objednávkou či jinou formou smluvního ujednání.


3. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká potvrzením objednávky ze strany Poskytovatele. Objednávku lze učinit e-mailem nebo prostřednictvím objednávkového formuláře na webu.

3.2. Klient se zavazuje poskytnout pravdivé a úplné údaje nezbytné pro vyřízení žádosti. Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé v důsledku nepravdivých či neúplných údajů od Klienta.


4. Ceny a platební podmínky

4.1. Cena služby je stanovena dle aktuálního ceníku zveřejněného na webových stránkách nebo dohodou v rámci individuální nabídky.

4.2. Klient je povinen uhradit cenu služby předem, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

4.3. Vízový poplatek účtovaný zastupitelským úřadem je zahrnut v ceně služby, pokud není výslovně uvedeno jinak.


5. Povinnosti Klienta

5.1. Klient je povinen:

  • spolupracovat s Poskytovatelem a poskytovat potřebné dokumenty ve lhůtě stanovené Poskytovatelem,

  • zajistit, že jeho cestovní pas splňuje podmínky příslušné ambasády (platnost, volné stránky apod.),

  • uhradit veškeré poplatky včas.

5.2. Klient bere na vědomí, že rozhodnutí o udělení víza je plně v kompetenci příslušného zastupitelského úřadu. Poskytovatel nemůže výsledek řízení nijak garantovat.


6. Odpovědnost a reklamace

6.1. Poskytovatel odpovídá pouze za škody způsobené prokazatelným pochybením při poskytování sjednaných služeb.

6.2. Poskytovatel nenese odpovědnost za rozhodnutí cizích úřadů, za zdržení způsobené vyšší mocí, změnou vízové politiky nebo neúplnou dokumentací ze strany Klienta.

6.3. Reklamace je možné uplatnit písemně do 7 pracovních dnů od zjištění vady služby. Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci do 15 dnů od jejího obdržení.


7. Ochrana osobních údajů

7.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta za účelem poskytnutí sjednané služby, v souladu s Nařízením GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

7.2. Podrobnosti o zpracování údajů jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webu Poskytovatele.


8. Odstoupení od smlouvy

8.1. Klient, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů od jejího uzavření. Pokud však již byla služba plně nebo částečně poskytnuta na základě výslovného souhlasu Klienta, právo na odstoupení zaniká.

8.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že Klient neposkytne potřebné podklady nebo nesplní platební povinnost.


9. Závěrečná ustanovení

9.1. Tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky.

9.2. Vzniklé spory se Poskytovatel a Klient zavazují řešit přednostně smírnou cestou. Nedojde-li k dohodě, je příslušný soud dle sídla Poskytovatele.

9.3. Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 1.6.2025 a jsou k dispozici na webovém rozhraní poskytovatele, na adrese www.viza-servis.cz.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

1. Totožnost správce:

Správcem osobních údajů je:
Excursia, s.r.o.
IČO: 21337934
Sídlo: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10

E-mail: info@viza-servis.cz
(dále jen „Správce“)

2. Účel zpracování osobních údajů:

Osobní údaje budou zpracovávány za účelem:

  • vyřízení vízové žádosti a související komunikace s úřady,

  • vedení účetní a daňové evidence,

  • případně marketingové komunikace (pouze s výslovným souhlasem).

3. Rozsah zpracovávaných údajů:

Zpracovávány mohou být zejména tyto údaje:

  • jméno, příjmení, rodné číslo / datum narození,

  • číslo cestovního pasu a jeho kopie,

  • státní příslušnost, adresa, telefon, e-mail,

  • údaje o plánované cestě, zaměstnání, rodinné situaci apod.,

  • další údaje nezbytné pro podání vízové žádosti.

4. Právní základ zpracování:

Zpracování probíhá:

  • na základě smlouvy (objednávky služby),

  • na základě zákonné povinnosti (např. účetní doklady),

  • na základě souhlasu (např. marketing).

5. Příjemci osobních údajů:

Údaje mohou být předávány následujícím subjektům:

  • zastupitelské úřady cizích států,

  • zprostředkovatelé zajišťující doručování a logistiku,

  • externí účetní a daňoví poradci.

6. Doba uchování:

Údaje budou uchovávány:

  • po dobu trvání smluvního vztahu,

  • následně po dobu 10 let, pokud to stanoví příslušné právní předpisy.

7. Práva subjektu údajů:

Máte právo:

  • na přístup k osobním údajům,

  • na opravu nebo výmaz,

  • na omezení zpracování,

  • vznést námitku proti zpracování,

  • na přenositelnost údajů,

  • podat stížnost u ÚOOÚ (www.uoou.cz).

8. Dobrovolnost a odvolání souhlasu:

Souhlas se zpracováním údajů pro marketingové účely je dobrovolný a může být kdykoli odvolán.


Potvrzením objednávky Klient prohlašuje, že se seznámil s tímto dokumentem a souhlasí se zpracováním osobních údajů za uvedených podmínek.

Přejít nahoru